A holly, jolly weekend

Pynt utanför barnens träningslokaler
 
Svensk julmarknad på svenska kyrkan!
 
De hade t.o.m. en gran
 
Picknick fram Eiffeltornet i December, inte dåligt.
 
Bästa bilden på bästa tjejerna
 
By night
 
Julgranen har kommit upp här hemma!
 
Det finns t.o.m. utomhus, t.ex. på dörren!
 

Nu är det inte många dagar kvar innan jag tar flyget hem till Sverige. 12 ynka dagar, jag börjar verkligen längta nu! De senaste dagarna har mycket roligt hänt. Helgen involverade en ölfredag, en svensk julmarknad, en december picknick och Disneyland! En underbar helg helt enkelt. Familjen pyntade hela huset i lördags med, och granen! Här är det tydligen vanligt att ta in granen såhär tidigt, men jag klagar inte. Det ser så fint ut, särskilt på kvällen med alla ljus tända.  Älskar allt som har med julen att göra. Börjat inhandla några julklappar också, skönt om jag blir klar innan jag flyger hem den 20:nde!
 



Kommentarer
Postat av: Mariekexet

Åh åh åh sånt mysigt julinlägg <3 HAHAHHA bilden på oss, dör. Kommer finnas med i historieböckerna!

Svar: Haha ja, den bilden ska sparas!!
Hanna "Rococo" Nilsson

2014-12-09 @ 13:02:53
URL: http://mariekexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback