Adventshelg!

I väntan på bussen till IKEA; varm choklad mhmmm
 
MASSA julpynt på IKEA, underbart
 
Från adventsbak i söndags

Fina Merel gör för första gången lussebullar och pepparkakor!
Glögg, pepparkakor, lussebullar och julmusik. Perfekt

En riktig adventshelg har jag haft! I lördags åkte vi ännu en gång till IKEA hehe... Tog in all julkänsla som fanns, åt lunch, drack julmust och handlade för söndagens bak! På kvällen blev det en oväntad babysit, men det gick det också. Fick också med mig en hyacint som jag hoppas ska blomma innan jag far hem över jul.
 
I igår, söndags, var det julbak hela dagen då det faktiskt var första advent! Jag cyklade till Fatima, och sedan anlände även Maria och Merel. En underbar första advent, vi bakade lussebullar och pepparkakor, drack glögg (!) och sjöng jullåtar. Underbart helt enkelt.
 
Idag har jag tagit det lugnt för att bli helt frisk... Hunnit ta en lugn promenad i kylan dock, och pluggat massa. Ska hämta barnen på skolan nu, och ha lite engelskalektioner! Kram
 



Kommentarer
Postat av: Mariekexet

Myyyshelg <3 Bästa på länge!! (Och älskar att man ser dig i julkulorna <3)

Svar: HAHA gud det såg jag inte ens! Bra blick du har :*
Hanna "Rococo" Nilsson

2014-12-01 @ 19:46:47
URL: http://mariekexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback