Sista dagarna innan jul!

Bild på syster från besöket i veckan!
 
Underbara Paris, konsert i metrogångarna!
 
Slagit in massa paket i veckan! Eftersom jag råkade nämna att jag älskar att slå in paket, så fick jag uppdraget att slå in alla paket för familjen
 
Fina utsikt
 
Julmys med klassen!
 
Secret Santa med tjejerna! Fick nagellack av Fatima, ääälskar nagellack!
 
Gårdagen kunde inte bli mysigare. Först julfest med klassen, alla tog med sig någonting från sitt land. Jag och Elin tog med oss julmust och pepparkakor (inköpt på svenska affären), allt blev uppätet till slut. Efter det bar det direkt av mot Fatima där tjejerna inväntade för vårt julmys. Mhmm. Vi körde Secret Santa och alla fick en fin julklapp. Kvällen spenderades med familjen här hemma, åt gott (quiche!) och kollade en julfilm (alla framför pappans dator, då det fortfarande inte finns någon TV här). Supermysigt!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback