Crêpe Copacabana

Kända creperiet i vårt gäng, men första gången för mig eftersom det alltid varit stängt de gångerna jag tagit mig dit!
 
Det var ganska utsökt...
 
Gårdagen var som alla onsdagar, far och flänga hit och dit, men ändå helt okej (mamman i familjen är ju som sagt oftast ledig på onsdagar och hjälper till).
 
Idag var det dock en ledsam dag. Marie avslutar sin au pair tid här i Paris och åker hem till Tyskland på söndag. Då hennes syster kommer imorgon var vi ett stort gäng som möttes upp på crêperiet idag! Mycket prat, mat, presenter och kramar. Som tur kommer hon nog och besöker oss i vår igen, så på återseende! Skjutsat barn nu på eftermiddagen, och när de kommer hem blir det engelskalektioner för dem. Bokat flygbiljetten tillbaka till Paris efter julledigheten också, mer än 2 veckor hemma. Lovely. Men innan det har jag massa roligheter planerade, bl.a. "Hunger Games: Mockingjay Part 1" imorgon med tjejerna!!
 



Kommentarer
Postat av: Mariekexet

Mmm, crêpes <3 (Och den där är såååå god!!) Hoppas bion är bra!! :D

Svar: Ja, jag är glad att jag äntligen fick smaka av de haha. Bion var sjukt bra! :D
Hanna "Rococo" Nilsson

2014-11-20 @ 19:44:40
URL: http://mariekexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback