Fredag igen (?!)

 
 
 
Firade 5:te november med filmen "V för Vendetta"
 
Lisa Ekdahl finns överallt i Paris just nu!
 
Har på min tröja med fransk text, passande? Eh ja.
 

Onsdagen och torsdagen flög förbi med barnpassning och skola, någon springtur med någonstans där mellan med. Idag har varit lika underbar som alla fredagar är. Skola och efter det lunch med goa tjejer ("gänget" och några från klassen denna gången med). På pizza hut, nä vad gott det var! Nu i eftermiddag har jag cyklat omkring som en dåre på min cykel och lämnat/hämtat/lämnat/hämtat barn lite överallt i Le Vésinet. MEN NU ska jag in till Paris med bästa tjejerna och avsmaka lite vin, och bara fira att det är fredag. Låter bra? Kör! (P.S bästa Clara kommer snart hit, dör.) (och bästa Linnéa har fått en lägenhet, grattis älskling!) (och bästa Sofia har pluggat hårt inför tentan!). Kram
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback