Fullspäckade dagar och en sliten Hanna

Teater i Le Vésinet!
 
Julpynt everywhere I go, loving it
 

Igår, tisdags, var det skola på schemat! Jag och fina Lovisa kunde efter det luncha tillsammans, det har blivit något av en vana nu, underbart. På kvällen var det dags för teater med familjen! "Le Medecin Malgré Lui" blev det, en pjäs skriven av Molière, men tolkad på ett barnvänligare sätt. Även om det var svårt att förstå allting, var det i alla fall sjukt roligt att få följa med. Det var även extremt bra skådespelare, som kunde göra minst 10 extremt olika röster var.
 
Ja, onsdag idag som vanligt... Ligger i sängen just nu. Helt. Jäkla. Slut. Åh så trött jag är. Mycket fysiskt och psykiskt påfrestande dag, så nu ska jag äntligen få sova. OCH, en utav mina fastrar och hennes man är på besök här i Paris, så på fredag ska jag få äta lunch med de. Längtar! Jag sätter på ett avsnitt av "Historieätarna" nu att somna till, och säger godnatt.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback