OMG what happened to you?

Min "halloweenkostym", svart klänning/strumpbyxor och vitt/svart/blod. Var jobbigt att tvätta bort...
 
Bilderna under kvällen är otroligt otydliga.. Vad ville jag fånga på den här bilden?
 
Selfie med Maria iaf, hon var katt och jag var död. 
 
Var för hungrig så hann inte med att ta bild på huvudrätten, men här har ni efterrätten sedan lördags!
 

Här har ni bilder från i fredags (och ännu en matbild sen igår). Det var en otroligt lyckad kväll, först lite vin med bästa tjejerna och sedan Halloweenfesten! Det var i "källaren" av ett hotell och det var så roligt. Lokalen var Halloweeninspirerad och så bra musik (ÄNTLIGEN..). Människor runt 20-25 från alla hörn i världen, och vi hade så roligt. Väntade tills metron/RER började gå igen och kom hem till huset vid 8... För en som inte är van vid det (till skillnad från min vän Clara) så var jag förstörd dagen efter såklart..
 
Lördagen var en lugn dag som man kan förstå. Kollade film, lekte i trädgården (varmt igen, tjoho) och hjälpte att förbereda för kvällen då familjen skulle ha fest. Jag blev dock upphämtad av Lovisa vid 19 för att åka till en amerikaninspirerad restaurang för bakiskvällsmat. Så otroligt gott. Cheese/bacon hamburgare, cola och efterrätt som bestod av yoghurt, blåbär, sylt av röda bär och kakbitar. Kungmåltid för mig och Lovisa. När jag kom hem höll festen fortfarande igång och passade på att byta några ord med familjens svenska (!) vän, en svensk man som har gift sig med en fransk. Kändes coolt.
 



Kommentarer
Postat av: Mariekexet

Hhaa nämen titta där är jag! Din sminkning var snygg och var lätt bästa kvällen, sååå nöjd :D Mmm, vi måste äta där någon gång (när jag kan vara med)! Verkar gooott. :') Haha, morgontåget ftw!

Svar: Ja bilder på dig måste ju finnas med! Åh ja, så otroligt bra kväll! Bakismat må vara en utav de bästa som finns, fy vad gott allting smakar (särskilt när det är kött, fett och salt). Morgontåget är stabilt :D
Hanna "Rococo" Nilsson

2014-11-03 @ 23:23:13
URL: http://mariekexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback