En riktig nomnom helg!

 
TACOS i lördags! Oj vad jag har saknat det...
 
Frukost hos Johanna, mmmmmmmmmmm
 
Promenad i solen hos Lovisa
 
Pizza och "Pirates of the Caribbean" hos Lovisa en söndag, perfekt!
 
'Bild från idag, mata ankorna !
 

Helgen var en riktig ätarhelg, så underbart. Tacos och vinkväll hos Johanna i lördags, varav alla sov över. I söndags hängde vi hela dagen, dels hos Johanna, dels hos Lovisa. På kvällen blev det leverans från Domino, så goda pizzor! Och lite film på det, så har ni min helg. En helt underbar, soft helg helt enkelt, med vänner, mat, promenad och film. Loving it.
 
Idag är det barnvakt 8-20! Vi har än så länge hunnit spela lite spel, ätit lunch och matat ankorna i parken. Ikväll kommer lillkillen hem också, som har varit borta i en vecka på fäktningsläger! Ny vecka också, snart Halloween! Måste börja leta efter utklädsel...
 
 



Kommentarer
Postat av: Mariekexet

Ååååh mysinlägg. Typ dör :') Maten <3 Mmm, nu kan jag stå ut med skinka ett tag till... Haha! Skapligt mys o mata ankorna :D

Svar: HAHAH JAG ÄLSKAR DIN SKINKAFAMILJ. Det är underbart. Vi kör tacos snart igen hoppas jag! :D
Hanna "Rococo" Nilsson

2014-10-27 @ 14:38:07
URL: http://mariekexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback