My 20th

Min utstyrsel för kvällen, tack vare bästa tjejerna! Ballong och band med "Miss 20 ans".
 
När jag kom in på baren så hade tjejerna förberett med chokladbrownies och sång! ALLTSÅ, så fina.
 
Just au pairs in Paris!

Lite smårandom bild från kvällen

Åh så fina alla dessa tjejerna är! Jag, Maria, Johanna, Helena, Lovisa, Fatima, Merel och Sinny.
 
Fredagskvällen var så underbar! Jag kan fortfarande inte förstå hur mycket tjejerna hade förberett och ansträngt sig. Trodde det skulle vara en vanlig utekväll, men när jag anlände i Saint Germain stod de där med en heliumballong med texten "Happy Birthday", en "banderoll" till mig, partyhattar, SJUKT GOD hollänsk choklad (Best ever Merel!), vin, godis osv. Lite kebab först, sedan in till vår standardbar "O'Sullivans" för fortsättning. Fan vad nice det är att fylla år när man befinner sig i en bar, allting är ju gratis? Jag borde fylla år oftare.
 
Sen drog vi allihopa till Paris. Åh vad bra allting va. Vi mötte upp Elin, hennes pojkvän och vänner och drog sedan till en klubb och fick äntligen DANSA! Vad jag har saknat det. Musiken var ju inte precis lik den svenska klubbmusiken. Men skitsamma, dansa gjorde vi! Hem med nattbussen sedan, 8 sovandes tjejer. Somnade i sängen vid 06, bra kväll!
 
Lördagen är inte mycket att skriva om... Var ganska trött som ni kanske förstår. Lekte lite med barnen, var ute och gick i det fina vädret (sommaren är tillbaka?), åt god mat och hade filmkväll med popcorn med karamellsmak. 
 



Kommentarer
Postat av: Mariekexet

Åååh så glad att du fick så bra födelsedagsfirande, det är du verkligen värd!! Himlans bra kväll :*

Svar: Det var så underbart snällt av er alla!! Hoppas ballongen håller för evigt, än så länge hänger den iaf här i mitt rum! :D
Hanna "Rococo" Nilsson

2014-10-19 @ 22:30:33
URL: http://mariekexet.blogg.se/
Postat av: Mariekexet

Btw, älskar Helena på bilden <3

Svar: Hahhaa, såg inte det förrän nu! Skön är hon!
Hanna "Rococo" Nilsson

2014-10-19 @ 22:32:10
URL: http://mariekexet.blogg.se/
Postat av: Mariekexet

Btw, älskar Helena på bilden <3

2014-10-19 @ 22:32:16
URL: http://mariekexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback