Lördagens köp!

Vad jag kallar en Parisskjorta! Kände jag behövde en skjorta. Köpte en skjorta. Goal accomplished.
 
Åh kolla på ugglorna.
 
BÄSTA PYJAMASEN EVER. Björnbrallor och linne med inbyggd topp i, nu är jag t.o.m. snygg när jag sover.
 
Snyggtrosor, luktljus till mitt annars ack så detaljtomma rum, och sisådär 50 tofsar. 
 
Insåg nu när jag ligger i sängen att jag glömt fota mitt favoritköp, mina fluffiga inneskor (då jag bor i källaren i huset är golvet rätt kallt). Men mitt te håller på att bli kallt så det får bli någon annan gång. Skypade precis med Linnéa också, hon la märke till att mitt ansikte var rött för jag har banne mig bränt mig idag! 20-25 grader de senaste dagarna i Paris, mumma.
 



Kommentarer
Postat av: Mariekexet

Ååh älskar skjortan och pyjamasen! :D Skjortan var bara fööör söt...!

Svar: Åh jaaaa, små ugglor alltså, love love!
Hanna "Rococo" Nilsson

2014-09-28 @ 22:34:47
URL: http://mariekexet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det verkar vara varmt o gott i Paris. Idag var det 17 gr här så vi klagar inte. Såg en bra film på 4:an. Ska sova nu och jobba imorn. På kvällen styrketräning på Actic med mor.

2014-09-28 @ 23:40:35
Postat av: Syster

Verkar härligt ju!!!! hoppas du ägde på fotboll. och lite konstigt att lukta på böcker ;)

Svar: Ja, eller hur! Om jag ägde, de hann inte förstå vad som hände. Känns ju lite sådär att tackla en 7-åring, but a woman gotta do what a woman gotta do....
Hanna "Rococo" Nilsson

2014-09-30 @ 15:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback