Eviga elden och picknick!

Lillkillen i Paris innan hans stora ceremoni, lite fika <3
 
Här vandrar vi cirka 100 pers längs Champs-Elysées, över rondellen till triumfbågen
 
Fina Malin igår i Parc Monceau, 22 grader man tackar
 
Lovisa och läraren Sophie på bild, vi körde charader på lektionen idag.
 

I onsdags efter lillkillens privatlektion i Paris skulle han ha en ceremoni med skolan vid Triumfbågen. Jag visste dock inte att 50-tal poliser stängde av halva Champs-Elysées och Triumfbågen så vi kunde vandra längs den till ett marscherande band! En utav de häftigaste jag gjort här i Paris! Det var en ceremoni för den eviga elden, hedra de som dog under första världskriget. Mäktigt. Igår var det 22 grader och sol, så då drog vi ett gäng till Parc Monceau och körde picknick. Åh vad gott, och åh vad mysigt.
 
Nu ska jag dra mig till RER:en för att käka mexikanskt ikväll, och sedan drar vi ut och dansar på Café OZ, en australiensk bar! Kraaaam
 



Kommentarer
Postat av: Mariekexet

Låter sååå ballt och din unge är sååå söt :')) picknick ååh <333

Svar: Ja det är han! Amen eller hur, så glad varenda gång vi kör en picknick :')
Hanna "Rococo" Nilsson

2015-04-11 @ 20:59:51
URL: http://mariekexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback