Hejdåglass och vin

Valnöts- och chèvresallad igår på favoritcrêperiet i Saint Germain!
 
Malin idag, glassdags!
 
Bästa tankesättet, du väljer bara storlek så får du ta hur många smaker du vill hehe. Tog amarena (körsbär), kokos, mörk choklad och karamell, alla var GALET GODA. 
 

Försökt umgås så mycket som möjligt med Malin nu innan hon åker, igår samlades vi ett gott gäng i Saint Germain för crêpes, galettes och salad. Idag var sista skoldagen innan lovet! Frankrike har sitt påsklov med början på måndag (lite sent påsklov i min åsikt hehe), så vi hade lite test osv idag. Efter tog jag mig till Saint Germain ännu en gång för att avnjuta sjukt god glass i solen med Malin och Reeta! Slutade för en timme sedan, sitter och äter lite kvällsmat och dricker vin (är man fransk så är man), snart ska jag ta mig till RER:en för att möta upp vänner för mer vindrickande i Paris. Kram!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback