Fest i huset

Fick ett fint och väldigt uppskattat kort från föräldrarna från deras senaste skidresa till Italien!
 
 
Värdarna, Gabriel och Elin
 
 
När klockan slog 06 var det många som somnat.. Inklusive jag, 5 minuter efter bilden är tagen ungefär.
 

Här är lite bilder från i lördags, då Elins pojkvän Gabriel (Frankrike) hade fest. Så otroligt mycket god plockmat de fixat fram, och även massa rolig drinkar. Det blev en sjukt bra kväll, särskilt att köra på en helfransk kväll då alla var franska förutom jag och Elin (vi är fortfarande svenskar!).
 
Sista veckan innan februarilovet börjar för barnen, helt otroligt! Nästa fredag tar jag mig en liten tripp hem till kära Halmstad, fira Sofia & pappa, inflyttningsfest för Linnéa och njuta, åh vad underbart. Förhoppningsvis ska jag fundera ut vad jag vill studera till höst med... Nu blir det en kvällsfilm som vanligt, kram!
 



Kommentarer
Postat av: Mariekexet

Så fina de är! :') Verkar varit askul! :D åååh längtar såååå efter lov, sååå efterlängtat!! Ledigt <3

Svar: Ja, fint par indeed! Jag med, oh my. Dock inte första veckan, heltidsjobb... :')
Hanna "Rococo" Nilsson

2015-02-11 @ 12:23:26
URL: http://mariekexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback