Jag är frälst

Vegetarisk lasagne och ravioli
 
 
Skoshopping
 
Redo för kvällen!
 
Runt 12 tidigare idag fick jag ett sms från mamman "Vill du komma in med barnen till Paris för lunch?". Eh ja tack! Så jag och barnen tog oss till RER:en och mötte upp resten av familjen utanför Paris Opera. Det har varit så otroligt varmt idag, eller nja, för att vara februari i alla fall. Vantar behövdes inte, men istället solglasögon! De tog mig till en liten guldklimp, en liten restaurang som man knappt ser från gatan där det serverades den bästa pastan. Oj vad det var gott. Familjen är tydligen vän med ägaren sen många, många år tillbaka och det kan jag förstå (pga maten hehe). Utan tvekan bästa pastan i Paris än så länge, och absolut topp 3 någonsin (och då ska det nämnas att jag ätit en hel del pasta i Italien)... Efter det vandrade vi omkring i det underbara solljuset ett tag och shoppade till barnen. Jag ligger just nu med lite tv-serier och förbereder för kvällen, lär bli rejält med skoj. Kram



Kommentarer
Postat av: Mariekexet

Åååh ser omänskligt gott ut!! Mums <3 Hoppas du hade superkul på festen och en fortsatt fin helg :*

Svar: Ja fantastiskt!! Take away när det blir varmt! :D
Hanna "Rococo" Nilsson

2015-02-09 @ 19:44:11
URL: http://mariekexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback