Ses snart igen!

Älskade vännerna. Filip, Fatima, Sierra, Lovisa, Johanna, Maria, Lina och Merel <3.
 
Idag var det dags för min sista franskalektion. Det firades med ett DELF-test (övningsprov dock)... Min hjärna var lagom slut när jag gick ut ur klassrummet. Efter ha kramat hejdå till min lärare Sophie och resterande klasskamrater mötte jag upp vännerna för en sista lunch! Vi åt på en fransk/amerikansk restaurang med den bästa hamburgaren jag har ätit i Paris! Ganska lyckat såhär sista dagen. Oj vad jag kommer att sakna alla underbara människor här! Tur att jag få träffa många av de i Sverige.
 
Nu har jag hämtat barnen en sista gång från skolan, och vi ska snart iväg för lilltjejens pianoexamen. Spännande, då hon övat konstant i en vecka (inklusive härliga morgonar när jag sover hehe..). Jag är relativt färdigpackad, bara det sista som ska ner såsom tandborste, linsetui och mobilladdare som jag får ta imorgonbitti! Hoppas väskan går ihop imorgon också hehe... Mamman är så snäll att hon kör mig till flygplatsen, men då hon måste hämta barnen vid 11:30 (som jag annars gör) behöver vi köra mot flygplatsen vid 09:30 (tar drygt 1 timme med bil härifrån). Mitt flyg går inte förrän 14 dock, men jag ska nog överleva med min dator, mobil och bok! Vi hörs imorgon en sista gång på fransk mark. Kram
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback