El Mercado

Toppen mexikansk restaurang, "El Mercado" (nära Champs-Elysée), från i lördags
 
Bild utan fokus märkte jag nu, men en del utav gänget!
 
Två av mina fyra (!) tacos jag beställde, ÅH VAD GODA
 
Amerikanska Aubry testar snus för första gången...
 
Såhär glada var vi när vi kom till Mikaelas bar igen och fick gratis shots (Lovisa på bild)
 
Och sen blev det suddigt för resten av lördagskvällen.
 
Barnen älskar att göra bananbåtar till dessert, och jag älskar att ta bilder av båtarna
 
Hejdå-sushi i tisdags för fina Elin <3
 
Rensning av bokhyllan i vardagsrummet igår, så mycket grejer
 
Våren har tagit lite paus i Paris tyvärr, så den här veckan har det varit regn och moln... Men den kommer snart tillbaka förhoppningvis. Veckan har varit vanlig arbets- och skolvecka. I tisdags åkte vi några från klassen till vår bästa sushibuffé i Bastille för att ha en hejdå-lunch för Elin. Hon flyttar tillbaka till Stockholm imorgon, och oj vad jag kommer sakna henne! Som tur är kommer hon tillbaka på besök snart, och sedan flyger jag ju till Stockholm (när jag ska flytta hem i juni) för min kusins student.
 
Imorgon är det redan fredag, och oj vad jag ser fram emot den här helgen. Det är födelsedagsfirande, pokerkväll och min bror och hans flickvän kommer till Paris! Pretty awesome if you ask me. Nu är det Grey's Anatomy för mig som vanligt, bara på säsong 6 än så länge så har många timmar kvar hehe. Kram
 



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Är jag skelögd eller besitter jag helt enkelt inte förmågan att kunna kolla in i kameran???

Svar: Kan vara något utav de både!
Hanna "Rococo" Nilsson

2015-03-27 @ 00:43:26
URL: http://karlssonlovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback