La Gare, Poker och finbesök!

Avicii syns lite här och där just nu i Paris
 
 
La Gare, otroligt fin restaurang i 16:e besökte vi i fredags för lite födelsedagsfirande av Filip som fyllde 24 och Ellen som fyllde 20!
 
Utan tvekan en utav de bästa köttbitarna jag ätit någonsin.
 
TACOS IN THE MAKING (hos mig i lördags)
 
F.v Fatima, Maria, Johanna, Lina och Merel
 
Pokerspelande! Min hög gick upp och ner...
 
Kycklingnudelsoppa igår med Erik och Klara!
 
Bäste bror Erik och flickvännen Klara på besök i Paris!
 
En visit till Montmartre och Sacre Cœur med bror och Klara idag!
 

Det var en lika skön helg som jag trodde. I fredags var det finrestaurang med fina vänner, för att sedan gå ut och dansa hela natten! Lördagen bestod av tacos-vin-poker hos mig då familjen var bortrest över helgen. Så bra kväll. Lovisa och Filip sov över, och igår kunde vi käka mysfrukost tillsammans. Efter det tog jag mig in till Paris för att möta upp min bror och hans flickvän Klara som är på besök här i Paris under några dagar. Vi käkade otroligt god vietnamesisk mat, vandrade runt i Paris och fikade. Så kul att ha de här!
 
Idag mötte jag upp Erik och Klara igen för ett besök i Montmartre, sedan var det hämtning av barnen. Jag ska börja laga lite mat till de nu, och förhoppningvis hinner jag komma iväg ikväll och äta på restaurang med Erik och Klara. Mamman är borta på jobbresa, och pappan brukar komma hem 21, så hoppas han kommer hem tidigare ikväll... Kram
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback