Utan tvekan den coolaste dagen i Paris

Låt mig berätta om min dag...! Jag tog mig till Montmartre med Lovisa till vårt favoritlunchställe för kyckling med citronrisotto och en massa rosévin hehe. Helt ovetande vad som komma skall.
OCH SEN HELT PLÖTSLIGT KOMMER DENNA MAN GÅENDES NER FRÅN TRAPPAN. VINCENT CASSEL.
Skriva avtal...

Störd dag... Vi åt lunch och hade det bra, och sen kommer alltså Vincent Cassel gåendes med en annan man+ett helt jäkla kamerateam (minst 7 kameror). De två männen pratade och filmades hela tiden, och slår sig sedan ner vid bordet bakom oss! Vi försökte såklart spela världsvana, men herregud. Han är en fransk skådespelare och känd från filmer som Ocean's twelve & thirteen, Black Swan, A Dangerous Method osv. Efter att de hade filmat klart kom det fram assistenter till oss som satt på restaurangen och frågade om det var ok för oss att vara med i tv-programmet. EH JA? Så vi skrev på lite papper (se duktiga Lovisa på bild). Tydligen blev Cassel intervjuad för ett franskt tv-program vid namn "Conversation Secrète" (Hemlig Diskussion). Hörde tyvärr inte vad för hemligt de pratade om. Tog inga bilder på honom, de satt bakom oss så skulle synts ganska tydligt i programmet hehe, och de gick direkt när de var klara med inspelningen. Men herregud vilken vändning lunchen tog! Jag träffar fasiken aldrig kända personer. Familjen här blev redigt avundsjuka, de avgudar tydligen honom.
 
Någonting som kan hända en solig torsdag i älskade Paris.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Häftigt och coolt och han ju känd i Sweden osså.

2015-05-23 @ 22:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback