En oväntad sjukling

Bild från torsdags, thanksgiving med fina människor!
 
En av mina fastrar och man har varit på besök i Paris, och igår (fredag) kunde vi äntligen träffas över en lunch. På bild bästa efterrätten "Café Gourmand"
 
Hur en kvällsmat kan se ut med barnen! Kyckling, ärtor, haricot verts och hemmagjord grönsaksoppa. Gott!

Blivit sjuk så därför såg min fredagskväll ut såhär igår!
 
Igår kunde jag äntligen få träffa min faster och man över en lunch. Underbart att få träffa de, en bit från hemma. Och inte glömma att bästa syster och pojkvän kommer om två veckor!
I torsdagskväll kände jag mig plötsligt rejält hängig, och visst hängde det med i fredags.. Så det blev en hemmakväll för mig. Huvudvärk, förskyld, ont i halsen och kroppen. Så det blir en lugn helg för min del, men ett besök till IKEA idag med tjejerna orkar jag nog med. Det är ju ändå första advent imorgon... 



Kommentarer
Postat av: Mariekexet

URSÄKTA ÄR DET EN HEMMAKVÄLLBURK?! Allt mat ser asgod ut och ser ut som en riktigt fredagsmys-fredag :*

Svar: JAA! Fick det av min vän som var här för 2 veckor sedan. Slut nu.. :( Det var riktigt mysigt ja, när man ändå var sjuk :*
Hanna "Rococo" Nilsson

2014-11-30 @ 19:56:40
URL: http://mariekexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback