En dag med promenad

Lilltjejen ville leka med min födelsedagsballong, tyckte helium var hemskt häftigt!
 
Maskeradbutik!
 
Till fredag! Strumbyxor och fejkblod (införskaffade även vit ansiktskräm)
 

Igår, tisdag, var det barnvakt hela dagen igen, 8-20. Lek och engelskalektioner, och lite mat!
 
Idag fick jag eftermiddagen ledig, då mamman som vanligt är ledig på onsdagar, och de åkte iväg till kusinerna. Jag drog snabbt in till Paris alltså med Lovisa! Efter 2 dygn med konstant lekande, var det riktigt skönt att få hänga med henne. Vi vandrade runt i 17e arrondissementet, i parker osv. Hittade "den svenska gatan", med kyrka, skola och butik! Kommer återvända dit, särskilt på Lucia, åååh så fint det kommer att vara. Efter en sen lunch drog vi till Saint Germain för att söka efter utklädsel till fredag, Halloween! Ganska svårt när man inte har sin basgarderob hemifrån och inte är så sugen på att lägga 600:- för en kostym, men jag köpte lite färg i alla fall. Någon zombie/vampyr/spöke/avliden person borde man kunna slänga ihop! Väntar på att familjen kommer hem, så ska vi äta kalkon till kvällsmat, MMM! Mamman har bakat hela dagen också, så det blir nog lyxig efterrätt ikväll. Jag har det bra, familjen och vänner!
 



Kommentarer
Postat av: Mariekexet

Hahah åååh så söt!! ÅH fan måste också hitta utklädnad... Shieet! Tips?? Funderar på typ "dock"-sminkning eller bara köra enkla utvägen med katt...

Svar: Katt blir skitbra! ;D
Hanna "Rococo" Nilsson

2014-10-29 @ 19:40:46
URL: http://mariekexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback