HALLOWEEN!

Trolldeg
 
Dagens halloweenpyssel! Spindlar, pumpor, skelett, häxa, dödskalle!

Ett brev till hehehe.... Mitt första franska brev, tjoho. Detta brevet var inget vidare dock. Jag anmälde mina försvunna/förstörda brev för några dagar sedan, men de svarade i detta brev att de inte kunde göra någonting. Määääh
 

Vad högtider blir så mycket mer när det finns barn med! Jag gillar Halloween, men brukar tyvärr inte pynta, pyssla osv. Men idag, då har vi verkligen föreberett för Halloween. Vi har pyntat huset, köpt halloweengodis, gjort ansiktsmålningar och pysslat med trolldeg! Nu ska jag masa mig in i duschen, och börja förbereda för kvällen. Först hem till Lovisa för att fixa våra kostymer (kan väl inte riktigt kalla min en kostym.. men tanken som räknas fortfarande!), och sedan Halloweenfest med tjejerna på ett hotell (låter ju jäkligt fancy när jag skriver så, men det får vi se hur det blir med det). Det är ett organisation som anordnar olika event runtom i Paris, och ikväll är det alltså en Halloweenfest. Hoppas alla får en trevlig Halloween!
 



Kommentarer
Postat av: Mariekexet

Skelettet var fan assnyggt! :o Fan vad ballt! Hahha älskar att du fick brev för breven som förstördes, ironin hahaa

Svar: TACK, vad snällt! La mycket tid på det såååå, nice. Haha ja, inception eller vad...?
Hanna "Rococo" Nilsson

2014-10-31 @ 18:07:43
URL: http://mariekexet.blogg.se/
Postat av: Far

Låter som en härlig Hallowen. Vi e på väg till Lund och Erik. Undrar vad Erik skall underhålla oss med. Igår var jag på Guldgalan på Tylösand med '600 pers. Träffade bla. Anette. Mor var tyvärr sjuk.

Svar: Det var det absolut, mysigt med pussel! Erik har väl sina dyra restauranger att ta er till... Guldgalan alltså, häftigt pappa!
Hanna "Rococo" Nilsson

2014-11-01 @ 11:29:46
Postat av: Ingalill

Hej Hanna , hoppas det blev rn lyckan fest.
Vi hat inte firat speciellt. Har köpt en pumpa dom inte kommit längre än till hallen. Köpte massor av godis då jag förra året inte hade något hemma när alla barnen kom. Hittills har tid ett enda barn kommit då vi har DNA-t ätit upp det själva. Alex firade Hallowen igår och har inte lämnat huset idag. Verkar lite trött. Ha det bra. Kramar från faster Ingalill

Svar: Nej det var längesedan vi firade Halloween på riktigt, så trevligt nu när det är barn runtom mig att man kan fira det rejält! Haha, mer godis åt er bara. Jag förstår Alexander, jag var samma. Men han firade rejält antagligen då! Hoppas ni har det bra med, kram!
Hanna "Rococo" Nilsson

2014-11-01 @ 18:02:22
Postat av: Ingalill

Hej läste precis vad jag skrivit. Det var inte mycket som var rätt. Kram

2014-11-01 @ 21:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback