Heldagslek och picknick

KAPLABYGG! Åh vad jag älskar att bygga med Kapla
 
Fika med barnen, nybakad kladdkaka
 
 
Man kan ju inte få nog av Eiffeltornet
 
Picknick med vänner
 
Mitt bästa picknicksällskap!
 
Torsdagens heldag med barnen gick bra! Vi lekte, bakade, laga lunch och spelade mer fotboll. Jag var ganska trött dock när mamman kom hem sent på kvällen, så jag var tacksam när jag kunde gå och lägga mig.
 
Igår, fredag, åkte jag in till Paris för att lämna lilltjejen hos sin farmor, de skulle gå på en konstutställning på Grand Palais! Sedan for jag vidare til Eiffeltornet, där jag inväntade Maria, Lovisa och Johanna. Där satt vi och gottade oss med vin, ost, skinka, baugett och kakor. Vi hade lite duvor och getingar (!) som sällskap med... Kvällen spenderades hemma med familjen, väntades på pappan för att kunna äta kvällsmat.. Han kom 22:15...
 
Idag har jag sprungit, pluggat och städat. Så effektiv. Ikväll är det tacos- och filmkväll med tjejerna! Ååååh vad nice. Nu på lovet är ju vissa familjer iväg, vilket innebär att vi kan lättare träffas hos varandra, tjoho. Trevlig lördag allesammans!
 



Kommentarer
Postat av: Mariekexet

Ååååh så mys det var! Picknick for the win!

Svar: Ja picknick är ju helt underbart!
Hanna "Rococo" Nilsson

2014-10-27 @ 11:39:18
URL: http://mariekexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback