Lafayette, en dyr dröm

Taket och all inredning i gallerian "Lafayette" är ganska magnifik...
 
Även hissarna är ganska magnifika...
 
Takterassen på Lafayette, Eiffeltornet i fjärran.
 
Vi avnjöt en kaffe på taket, och jag var som vanligt "Anna".
 
Fina Lovisa!
 
Fina macarons....
 
Mina macarons... Smak av Crème Brulée, Caramel & Chocolate-Blackcurrant
 
Vi kom in på HM:s systerbolag "And other Stories", där vissa produktnamn såklart var på svenska. Och bl.a. detta, tångbad från bästa västkusten, närmare bestämt från Varberg! Kändes lite onödigt att lägga 250kr på dock, då jag kan plocka det själv.
 
Vandrande runt i Paris med Lovisa hela dagen, mmmm! Efter lämnat av barnen lite här och där, åkte jag och Lovisa till Lafayette, en galleria med ganska så dyra märken. Fönstershoppade kan jag lugnt säga att vi gjorde, även om det fanns märken med lite mer rimliga priser där inne. Ett besök till deras fantastiska terass blev det också, utsikten i Paris är ju minst sagt mäktig. Detta höstlov har börjat bättre än jag trodde! Imorgon blir det ett besök till Louvren under mina lediga timmar, tjoflöjt.



Kommentarer
Postat av: Mariekexet

Ååååh riktig mysdag ju! :D Ser ju helt underbart ut!

Svar: Ja, fönstershoppa är förvånansvärt roligt! Jag dör att allting är så fint hela tiden med!
Hanna "Rococo" Nilsson

2014-10-21 @ 23:04:13
URL: http://mariekexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback