Så kom påsken också

9GAG bild. Nu när jag studerar franska jämför jag såklart mycket av det jag lär mig med svenskan, och även engelskan. När man läser språk märker man ibland hur konstiga vissa saker. Hence the picture above. 
 
Supernice galeria jag och Lovisa besökte idag. Vissa av bilderna rörde sig likt i Harry Potters värld. Åh vad coolt
 
Första april igår, undankom att blev lurad (och även att lura folk, är inget vidare på det hehe). Regnet fortsätter ligga på här i Paris, men jag ser sol och vääärme nästa vecka! Inte för det är vidare kallt här precis, men sol gör mycket.
Idag mötte jag upp bästa Lovisa för lite lunch och shopping. Vi åkte till en galeria nära henne och åt först bagels till lunch, GOTT. Därefter tog vi oss till galerian, inget vidare minne vad den hette. MEN hittade fantastiska saker, skor, solbrillor, underkläder och det bästa, klänningen. Är för trött för att ta bild (barnvakt igår och ikväll, tar på nerverna), men bra grejer alltså. Nu har barnen somnat så det ska jag också göra! Fredag imorgon, och skola. I helgen blir det påsklunch och påskäggjakt på IKEA (allt Johannas idé, fabulöst!). Godnatt, Glad Påsk och Kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback