Semlor och Marias födelsedag!

Underbara semlor tjejerna fixat ihop hos Fatima
 
Fikatradtitioner upphålls strikt här kan jag säga!
 
Gårdagens födelsedagsbarn!
 
Fatima och Merel!
 
Otroligt häftig egyptisk bar
 
Jag äntligen blivit frisk kan jag gladeligen meddela! Otroligt skönt. Torsdagen bjöd på underbara semlor (och tågstrejk..). Semlorna resulterade i mätta magar, och strejken i att jag och Elin hamnade mitt i ingenstans pga ersättningsbussar. Bra torsdag!
 
Igår firade vi underbara Maria som fyllde 20 år! Svårt dock det här med Paris uteliv, då man som svensk oftast vill dansa, medan Paris vad jag upplevt har 1. Mer barliv än klubbliv och 2. Inte fattat vad för musik som passar bäst på en nattklubb. Vi hittade en otroligt häftig egyptisk bar, som vi förhoppningsvis kommer tillbaka till för att testa maten (massa couscousrätter!). Vi avslutade kvällen med en sista ölrunda på Lovisas kompis bar vid 04:30. Stabil kväll. Grattis igen fina Maria!
 
Nu ska jag traska iväg mot RER:n så jag kan möta upp tjejerna, holländskt/nederländskt café står på schemat idag! Merel, som är från Holland/Nederländerna (vet då aldrig vad som är "rätt"), har hittat detta i Le Marais, så vi är spända. Finns en maträtt vid namn "Bitterballe" som ska bli spännande...
 
IKVÄLL ÄR DET DADA LIFE MED LOVISA OCH JAG ÄR VÄLDIGT REDO FÖR ATT DANSA HELA NATTEN LÅNG. Kram
 



Kommentarer
Postat av: Mariekexet

Ååååh tack så mycket fina du :** Haha älskar bilden på mig... hmpf

Svar: Haha ja en födelsedag kräver en charmerande bild! :*
Hanna "Rococo" Nilsson

2015-02-01 @ 21:27:16
URL: http://mariekexet.blogg.se/
Postat av: Emelie Ekman Lindqvist

Fina bilder :)

Svar: Tack du! :)
Hanna "Rococo" Nilsson

2015-02-07 @ 00:13:12
URL: http://emeliece.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback