Best weekend

Goda drinkar i Levallois med Merel och Lovisa i fredags! Merels första mojito checkade vi av (ej på bild vilket ni antagligen ser)
Igår, lördags, var det dags för Tour Montparnasse!
Ganska mäktig utsikt må jag säga. Eiffeltornet och La Défense bakom
Jag fick posa med tornet tack vare Lina!
Sen fick vi ta en paus, utmattande att titta på fina vyer i stekande sol.
Filip, Fatima, Merel, jag och Lina!
På lördagen var det dags för Garden Party och nationaldagsfirande!
Midnattsselfie med tornet i bakgrunden
DJ-bås och lila ljus
Sen var det dags att vandra hem
Idag möttes vi upp vid Quai des Tuileries för en sista hederlig picknick! Fatima doppar fötterna i Seine
Sinny, Sierra (gömd bakom Sinny), Lina, Kajsa, Merel och Fatima
Solen lyste på och vi njöt!
Hejdåkram till fina Sinny 
 
Jag har haft en helt fantastisk sista helg i Paris, och allt detta är på grund av alla fina vänner. Drinkar i fredags, för sen upp på lördagen för en underbart god lunch med alla fina på Paradis Du Fruit och skålandes för Sveriges nationaldag. Efter det var det äntligen dags för Tour Montparnasse, så häftig utsikt! Det var nämligen det sista jag kände jag hade kvar att göra. På kvällen var det Garden Party vid Trocadéro med Eiffeltornet i bakgrunden, nog en utav de coolaste platserna jag varit med om att festa på. Toppen kväll, även om franska dj:s av någon anledning inte kan spela musik.
 
Idag har varit lika underbar som resten utav helgen. Vi möttes alla upp vid kajen längs Jardin des Tuileries och slog ut våra filtar. Där satt vi sedan i timmar och lapade sol och åt massa gott. Efter att allt var uppätet köpte vi på oss lite glass innan vi alla åkte hem! Nu ikväll har vi haft lite hejdåmiddag med massa gott! Olika grillat kött, ostar, vin, glass, diverse efterrätter osv. Väldigt mysig kväll, men nu ska jag lägga mig och titta en film som avslut på den här underbara helgen! Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback