Vardagen när den är som bäst

Ibland när alla barnen är iväg på aktiviteter har jag tid för 30 min läsning i solen i trädgården.
Idag drog jag ännu en gång till Versailles...
Med fina Mikaela, på bild, och Lovisa (Ja, det är en högtalare i pannan. Det blev bara så.)
 
Där vi satt kom plötsligt en hel svanfamilj simmandes förbi.
 
Jag har haft en väldigt skön vecka än så länge. Idag tog jag mig till Versailles (för 4:e gången gillt) för att möta upp Lovisa och Mikaela. Då Mikaela tyvärr flyger hem på söndag och Versailles var kvar på hennes att-göra-lista, blev det dagens äventyr. Lite picknick, mycket snack och konstant letande efter den gigantiska fisken som hoppade i dammen blev det för oss idag. Åh vad jag gillar Versailles. Detta blev ju antagligen sista gången jag åkte dit under det här resan, då jag flyger hem om mindre än 2 veckor (!). Tur dock att jag kommer komma tillbaka till Paris i framtiden. Nu är det film som gäller för mig, och ladda upp för sista skoldagen/arbetsdagen för den här veckan! Kram
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback