Finbesök i Paris

Svarta bussen är tyvärr otydlig i bilden MEN det var en restaurang on wheels. "Bustronome" var den döpt till, rolig ordlek med Bus och Gastrostom (ingen aning hur det där ordet stavas alltså). SÅ HÄFTIGT.
 
Jag blev bjuden på finlunch, RÅBIFF. Andra gången jag ätit det, speciell smak men jag gillar det!
 
Finaste besöket
 

TITTA VILKA SOM ÄR HÄR. Igår landade min syster Ida och hennes pojkvän David i Paris. Spenderat hela dagen med de, turistat och ätit gott. Vi hann även med ett besök till Louvren. De åker tillbaka till Sverige på onsdag, så jag kan även spendera morgondagen i deras sällskap, mhm. Feels like home. 
 



Kommentarer
Postat av: Mariekexet

Ååååh gud vad mysigt!! syskonkärlek <3

Svar: Åh ja, det var fint :') <3
Hanna "Rococo" Nilsson

2014-12-19 @ 19:50:40
URL: http://mariekexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback