FREDAAAAG

Ser ni vad som gömmer sig där inne? En "Eclair chocolate", mmmmmmm. Choklad utanpå och choklad inuti!
 
Tjoho, fredag! Och nu behöver jag inte gå upp innan 07 förrän 3 november! Varför? Jo, för nu har barnen höstlov i 2 veckor! För många andra au pairer innebär detta höstlov ledigt i antingen 2 veckor eller 1 vecka, men jag jobbar tyvärr under båda veckorna, heeela dagarna. Lär bli spännande. Och väldigt slitsamt.. Men jag hoppas ändå att jag kan följa med på roliga saker även om jag jobbar (har någon eftermiddag ledig då och då i alla fall).
 
Även om jag inte riktigt tar lov nu så tar jag i alla fall helg! Middag, drinkar och äntligen lite dansande, och fira att jag är 20 år nu! Jag räknar med att komma hem sent, och vara trött imorgon. Ha en fin fredag!



Kommentarer
Postat av: Mariekexet

Åååh mmm, såå gott! :') Och vi får hitta på en massa kul ! :*

Svar: JA eller hur! Dig har jag väl också kvar här i Paris under lovet? :')
Hanna "Rococo" Nilsson

2014-10-18 @ 13:18:36
URL: http://mariekexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback