Lite plock från torsdagen

Utsikt från Marias område, jag är avundsjuk... Man ser både La Défense och Eiffeltornet, och allt därimellan!
 
Vi firade Halloween i förtid, med Halloweeninspirerad chokladkaka
 
BREEEEEEEEEEEEV
 
Insåg idag att jag inte la upp någonting här igår, så här har ni lite bilder. Lämnade först barnen på andra sidan Paris (45 min i RER dit, 45 min i RER hem...) och sedan bar det hem till Maria, med Lina och Lovisa! Älskar att få se de andras hus, hehe. Sushilunch och chokladtårta till efterrätt, fy vad gott. Efter lunchen och skönt häng satt jag barnvakt på eftermiddagen och kvällen. Såg även att jag fått ett brev till, från Ann (faster), och Klas! Jag blir så glaaaad, verkligen. Älskar känslan av ett handskrivet brev!



Kommentarer
Postat av: Mariekexet

Åååh var sån mysdag! Någon annan gång får ni se huset ordentligt heheh.. :*

Svar: Haha ja men det viktigaste fick vi ju ändå se, alltså ditt rum!! Love it :)
Hanna "Rococo" Nilsson

2014-10-31 @ 18:06:59
URL: http://mariekexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback