Hemfärd!

Bild från igår, har varit 22 grader i Paris hela veckan!

Och så fick även jag lov! Jag jobbade klart min arbetsvecka vid 15 idag, och sedan skjutsade mamman mig till RER:en. Landade i Köpenhamn vid 19 ikväll, och sitter nu på tåget hem till Halmstad. Inte framme förrän vid 23 dock, men då kommer mamma och pappa och hämtar mig. Mhmmm <3
 
Veckan hemma har massa roligt inplanerat, bland annat Valborg i Lund! Två au pairer från Paris kommer också till Lund, så det blir en liten reunion (även om jag träffar en utav dem tillbaka i Paris igen haha). Nu längtar jag bara att komma fram och få krama om familj och vänner. Och lite svensk frukost! Uppdaterar igen när jag återigen är på fransk mark, för nu ska jag bara njuta utav att vara hemma. Kram
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback