Moules à la Marinière

Åh nomnomnom
 
Åh nomnomnom x 6
 

Igår fick jag äntligen mina musslor. Tillsammans med järngänget tog vi oss till en "musselrestaurang" som var så otroligt god. Det fanns ofantligt många olika val, men jag tog den klassiska "Moules à la Marinière", mycket bra val. Kvällen avslutade jag i sängen med film, perfekt fredagskväll.
 
Idag är det barnvakt som gäller för mig som sagt, äldsta tjejen är på en internationell fäktningstävling i Paris så jag har de två yngsta här hemma. Ikväll ska jag hem till Gabriel, Elins pojkvän, som ska ha lite fest. Kul med "hemmafest" då det bara varit klubbar tidigare. Tydligen är det dock bara 2 personer som pratar engelska av alla som kommer, så vi får se hur kvällen slutar hehe... Nu ska vi spela deras älskade fotbollsspel, kram!
 



Kommentarer
Postat av: Mariekexet

Åååh var helt underbart gott <3 Bästa musselstället, vi får sååå dra tillbaka! :D

Svar: Jamen det är klart att vi går tillbaka :') Vill testa aaaaallla varianter de hade mohaha
Hanna "Rococo" Nilsson

2015-02-09 @ 19:46:43
URL: http://mariekexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback