Stenjakt och "på återseende"

På jakt efter stenar
 
Lite smått och gott från naturen
 
RESULTATET! Fabulöst. Lilltjejen ville prompt att vi skulle göra svenska flaggan
 
Fina Helena
 
Den här dagen har gått så fort! Köra sista gången men fina pärlan till bil, hoppas jag får köra någon gång till hehe. Även om mitt förra inlägg om den franska trafiken inte kan tolkas som deti, så älskar jag att köra bil vart jag än är. Efter lunch, medan äldsta hade privatlektioner, åkte jag och lilltjejen till parken och letade efter stenar vi kunde måla senare. Reslutatet ser ni  ju ovan! De pryder min fönsterkarm nu, fint ska det vara. Ikväll tog jag mig till Saint Germain med Helena och Malin, för att dricka lite kaffe och krama extra på Helena som flyttar tillbaka till Sverige nu på lovet. Vi ses som tur i sommar igen! Mycket uppmötande i Halmstad hoppas jag, så jag kan visa bästa sommarstaden!
 
Just nu ligger jag i sängen med fruktfat och "Vänner", men tror jag får släcka snart. Imorgon är det upp tidigt för att ta sig till flygplatsen, för då vankas det hemfärd! Jag återkommer här igen när jag återigen är i Paris, nästa månad! Kram
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback