Vårdag!

Underbar vårpromenad i förmiddags
 
Isen ligger dock kvar på vattnet, så den riktiga våren får vi nog vänta på någon månad till.
 
En lunchbild, soppa och rester från Bœuf Bourguignon (ej med på bild). Älskar att familjen köpt tulpaner, omringar mig själv med dem så fort jag är i köket.
 

Underbara vårdag! Även om det fortfarande är kallt i luften (3 grader läste jag på iPhonen), så sken solen för fullt. Åh vad mycket lite solljus gör. Gick en lång promenad tidigare idag och lyssnade på nya avsnittet från podcasten "Tack för kaffet", då kändes allt väldigt gott kan jag säga. En god lunch och franskaplugg är vad dagen mer har erbjudit, snart är det hämtning av lillkillen (lilltjejen är fortfarande på läger, hon kommer imorgon). Sitter med tulpanerna omkring mig som på bilden just nu och lyssnar på skön vårmusik, och längtar till helgen. Det bjuder på god mat med bästa gänget och hemmafest! En liten babysit på lördagmorgon med, men den är inte så vidare ansträngande. 
 
Och nu märker jag att medan jag skrivit det här inlägget har det börjat snöa! Där fick man för att man skriver om hur underbar solen har varit idag. (Kidding, love you snow).
Kram!
 



Kommentarer
Postat av: Mariekexet

Blommor <3

Svar: Jamen eller hur, blir bara så glad utav att se de. Men nu är de döda...
Hanna "Rococo" Nilsson

2015-02-09 @ 19:46:12
URL: http://mariekexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback