Hurra Hurra Hurra

 
 
Bästa bilderna på länge när det gäller skärpa... Men idag är det faktiskt bästa vännen Sofias 22:e födelsedag, och det ska firas! Tyvärr var det enda jag kunda bidra med idag ett födelsedagssamtal och avslöja att jag kommer hem på sportlovet! Familjen ska bort på skidresa igen, och jag kände varför inte? 20 februari-1 mars hehe, man blev visst lite hemmasjuk under jullovet. GRATTIS IGEN VÄNNEN!
 
Idag har jag och Helena (Sverige) haft en produktiv dag. Då jag bytat mina torsdagslektioner mot måndagar istället var jag ledig under dagen idag! Jag och Helena möttes upp i Saint Germain och, hör och häpna, sprang hem till mig. Här duschade vi och åt goe lunch, innan vi for till Saint Germain igen (denna gång med RER). Mötte upp Elin (Sverige), Helena (Norge) och två andra sköna tjejer för en eftermiddagskaffe. Hämtat barnen och skjutsat de till fäktningen nu, ska köra lite engelska med de ikväll också. Kanske blir det en öl efter kvällsmaten med några saknade kompisar i Saint Germain, har en liten sovmorgon imorgon då mamman inte behövde mig någon morgon denna vecka, LYX! Kram
 



Kommentarer
Postat av: Christina tullgren

Att du kommer hem på sportlovet var en riktigt fin present tycker säkert Fia 😃

Svar: Ja det får man hoppas! Och sen var det ju en present till mig själv också hehe, så underbart varje gång man kommer hem :D
Hanna "Rococo" Nilsson

2015-01-08 @ 22:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback