Underbara fredag!

Varit lite soltimmar i veckan, behövts kan jag meddela!

Hittade självaste Mikael Persbrandt på en enorm filmaffish i Paris för filmen "Someone you love".
 
Veckan har rullat på som vanligt. Lite extra syskonbråk men annars normalt. Tog mig in till La Défense igår med Elin och hittade några bra grejer på rean, framförallt shorts tills när värmen kommer! (Och ja, jag är medveten att det är ett tag till...) Har flitigt kollat runt på universitetshemsidor för att bestämma vad jag ska studera i höst. Så svårt att välja, men är ändå otroligt taggad inför det. Ikväll är det utgång i Paris med gänget som gäller! Ny klubb som öppnat i Bastille tydligen, så det tänkte vi utvärdera.
 
Bokat konsertbiljetter till DADA LIFE här i Paris idag med! 31 Januari, kommer bli otroligt häftigt. Jag har sett de live 2 gånger tidigare, och de är helt fantastiska. Jag, Lovisa och Lina kommer dansa kan jag meddela. Nu är det dags för mig att hämta barnen, klockan börjar bli mycket! Lillkillen hade skadat huvudet i skolan idag, så får nog bli omhändetagande i eftermiddag. Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback