Bästa baren utan namn

Galette med skinka, ost och ägg!
 
Gårkvällens första bar
 
Bara sådär, väggen
 
Mikaela i Mikaelas bar
 
Och sen blev det RER hem

Så perfekt fredag! Efter skolan igår åkte jag, Malin och Reeta till Forever 21 och fick med oss massa fint. Klänning, bikini, och två toppar, längtar tills jag kan börja använda dem (krävs dock lite varmare väder). På kvällen åkte jag till La Défense med Fatima och kolla Insurgent. SÅ BRA. Fick böckerna i födelsedagspresent så dags att börja läsa de nu. Efter mötte jag upp Lovisa, Mickan och Filip på coolaste baren jag varit på än så länge här i Paris. Ett dansgolv för salsaliknande musik, en avdelning där du kunde köpa en del utav inredningen som var i väldigt gammalt stuk och bara underbart. Kommer dock inte ihåg namnet hehe. Vi drog sedan till en bar där Mikaela jobbade och hängde där tills första RER:en började gå. Idag har jag mest slappat, trött... Men ikväll blir det firande av Elin, mexikanskt står på schemat! Så gott. Kram
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback