En måndag och en tisdag

 
Ovan ser ni bilder på ett paket från Shakespeare & Company. Äldsta tjejen fyllde 14 år i fredags, så jag gick inom en utav världens bästa butiker och köpte en bok till henne så hon kan bättra på sin engelska ännu mer. Jag behöll dock påsen som man fick till för mig själv, den är ju så fin...
 
Jag kom hem från skolan för ett tag sedan, har hunnit käka lunch och plugga en hel del! Skönt, så kan jag slappa ikväll. Snart ska jag och lillkillen cykla till fäktningen, och efter det blir det kvällsmat. Kram!
 



Kommentarer
Postat av: Mariekexet

Bäääästa affären i hela Parre :D

Svar: Alltså JAA, den är ju så mysig. Vill spendera all vaken tid där inne <3
Hanna "Rococo" Nilsson

2015-03-16 @ 20:16:21
URL: http://mariekexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback