Mycket solsnack

Från i tisdags, SOL-OCH-FOTBOLLSTISDAGEN, fasiken vilken bra kombination
 
Och så gled ägget ner från toppen 1 mikrosekund innan jag hann ta fotot....
 
Sol och mat, bra grejer. Fotbollen i tisdags var underbar, vi samlades ett stort gäng i Saint Germain parken för lite picknick, solande, fotbollsspelande och akrobatik. Att gå barfota i gräs är en obeskrivlig känsla, åh vad jag njöt...
Igår blev det som vanlig en "onsdagsöl" på O'Sullivans i Saint Germain, behövligt efter gårdagen. Idag var det ingen skola, men heller ingen sol. Jag har därför spenderat dagen till att plugga, tvätta, springa osv. Jag ska nu förbereda inför morgondagen, och solförmörkelsen! Ska försöka hitta en kikare här hemma, annars får jag ta med en CD-skiva eller liknande (detta för att inte skada ögonen alltså hehe).  Jag ska då inte missa den!
Helgen kommer spenderas åt att fira av bästa Elin som flyttar hem till Stockholm nästa fredag, kommer sakna henne så. Tur att det är mer än en vecka tills hon åker. Nu ska jag återgå till böckerna, kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback