Parc des Buttes-Chaumont

Otroooligt stor park (som jag iofs bara såg en liten del utav)
 
Underbara gänget (Lina saknas på bilden)
 
Oj vilken härlig dag! Så underbart väder hela dagen, 18 grader och strålande sol. Kan t.o.m. ha råkat bränna mig lite i ansiktet, hehehe. Vi möttes upp allihopa i Chatelet för att ta metro 11 (och inte nummer 14 som jag råkade skriva till några..oups) till Parc des Buttes-Chaumont där vi slog oss ner i solen för vår picknick. Gick i klänning med bara ben (!) för första gången i år, mhmm. Första av mååånga picknickar för i år här i Paris! Nu ska vi snart äta pizza, sedan är det en söndagsfilm för mig. Kram!



Kommentarer
Postat av: Mariekexet

Mööööjsdag :D vädret <3

Svar: Ja den var helt jäkla underbar alltså. Vill ha fler varma helgdagar!
Hanna "Rococo" Nilsson

2015-03-16 @ 20:16:04
URL: http://mariekexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback