Våran dam

En fin Notre Dame
 
Dessa kyrkofönster alltså...
 
Kompanjonen Lina!
 
Bästa underhållningen på länge. Medan vi stod i kö för att komma upp i Notre Dame, körde han sin show, underbart.
 
The view
 
Utsikt för en liten gargoyle
 
 
Mötte upp Lovisa för en brutalt god kycklingburgare!
 
 
Det fina vårvädret fortsätter! I fredags åkte vi några in till Paris för rödvin med två nyfunna vänner, love it!
Igår, som ni kanske ser på bilderna ovan, besökte jag och Lina Notre Dame. Den är så otroligt fin så. Lovisa mötte upp oss för att äta goe lunch på "Paradis du fruit", kycklingburgare med väldans goda pommes.
 
Idag ska det bli 17-18 grader och strålande sol i Paris, så vi ska åka till en mysig park i norra Paris och ha årets första picknick! Sitter barnvakt nu på morgonen innan barnens morföräldrar kommer och hämtar dem, sedan smäller det, mhmmm. Ganska sjukt också att jag bott här i Paris i 6 månader nu.. Oj vad man har hunnit med roliga saker. Tur dock att jag har 3 månader kvar, för jag är inte klar än! Kram
 



Kommentarer
Postat av: Mariekexet

Ååh så fina bilder, ser ut som eh uuuurhärlig dag :') Och maaaat <3

Svar: Ja den var jäkligt nice, mycket pga av den hamburgare kan jag meddela heheh...
Hanna "Rococo" Nilsson

2015-03-16 @ 20:15:54
URL: http://mariekexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback