Var tog värmen vägen?

När vi kom ut från skolan var det en bil som parkerat på en lastzon och bogserades bort... Paris parkeringar är ju nämligen legendariskt dumma.
Mötte upp Kajsa, Maria (bild) och Johanna och hennes vän Fredrik på lunch efter skolan! Hamburgare, det är grejer det!
Shoppingcrew
 
Fredagen var mysig, även om tyvärr sommarvädret har tagit en paus verkar det som. Molnigt och 12-14 grader, skandal. Drog en välbehövd lunch med vännerna efter skolan, innan det var dags att börja jobba vid 16. På kvällen var det barnvakt igen, vi käkade pizza och kollade franska komediserien "Fais Pas Ci, Fais Pas Ca", favoriten. Efter ha nattat barnen somnade jag gott till en film.
 
Imorse var det egentligen planerat med brunch hos bästa Maria, men jag fick meddelat igårkväll att jag skulle sitta barnvakt även på lördagsmorgonen, så den fick jag ställa in. Precis meddelade de dock att de inte alls behöver barnvakt nu på morgonen... Haha aupair livet. Aja, ska snart ta mig in till Paris och till lunch blir det sushi i Bastille, längesedan nu! Kram



Kommentarer
Postat av: Mariekexet

Mmm mat <3 Haha båstadbruden, woop! (Kommer inte ens ihåg att vi tog den bilden...) Be an auppair they said, it will be fun they said...

Svar: Båstadbruden #1! Inget minne? För mycket au pair grejer att hålla koll på huvudet kanske... ;*
Hanna "Rococo" Nilsson

2015-05-20 @ 13:03:44
URL: http://mariekexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback