Härliga vardag

Lillkillen igår påväg hem från Paris!
 
Nybäddad säng, åååååh. Tyvärr är den inte lika mjuk som sängen i Halmstad, men större är den i alla fall
 
Barnvakt ikväll, ingen aning vad jag lagade för slags kött till barnen ikväll (var färdiga bitar), men gott var det! Skulle inte vara särskilt lätt att vara vegetarian i den här familjen, myyycket kött, vilket gillas.
 
All kärlek till helger, såklart, men sköna vardagar får man inte glömma! Sovmorgon, skola, och leka med barnen. Idag har det varit en helt vanlig dag i Paris, och en väldigt skön sådan!
 
Dagen började dock lite osäkert, med att det ringer vid grinden mitt i min frukost.. Går ut och hittar en kille i 25 års ålderna, som inte talar ett dugg engelska, och vill komma in genom grinden. Är helt förvirrad och försöker tolka vad han säger, och får ut att han har mattor som vi tydligen har beställt. Tycker det verkar lite skumt, ringer pappan som meddelar att vi definitivt inte bestället några mattor. Skakar på huvudet till mannen och säger att nej, vi ska inte ha några mattor. Fick senare reda på att det är relativt vanligt med dessa "försäljare", som går runt och knackar dörr. Mest för att se om folk är hemma, och ibland sätta märken på husväggarna så kompanjonerna vet när huset är tomt osv. ÅÅH. Människor.... Min frukost var kall också när jag kom tillbaka, tack liksom. MEN dagen vände, tjoho.
 
Kvällen avrundades med sagostund med lilltjejen, fast denna gången läste hon för mig innan hon somnade gott. IMORGON ÄR DET FREDAG, vilket innebär ännu mer firande av mig tjoho! Middag i Saint Germain, drinkar och utgång i Paris med skönaste tjejerna. Åh vad jag längtar.



Kommentarer
Postat av: Mariekexet

Mysig din säng såg ut! Stor och varm och åååh, sängar <3 Hhaha! Och fyyy för såna människor :((

Svar: Ja, stoor är den, så perfekt! Värdmammans ungdomssäng, men vidare lång är den ju inte :'). Filten från IKEA med! <3
Hanna "Rococo" Nilsson

2014-10-18 @ 13:20:18
URL: http://mariekexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback