La Fabbrica

Johanna och Sinny (England) från idag!
 

Det blev tyvärr ingen Harry Potter utställning, fick jobba lite istället hehe. I måndagskväll tog jag mig till Levallois för att träffa Lovisa för lite vin och snack innan hon åkte till Bretagne med sin au pair familj idag! Idag mötte jag upp tjejerna på bilden i Saint Germain för lite eftermiddagsglass. Jag jobbar 8-21 detta lovet (som vanligt..) förutom mellan 14-16 så då passade jag på att komma ut ur huset lite! La Fabbrica har så otroligt god glass, och du väljer bara storlek på struten/bägaren och sen får du ta huuuur många smaker du vill! Passade mig perfekt. Nu har jag jobbat klart den här onsdagen, och ikväll tar jag återligen mig till Saint Germain för lite drinkar med Sinny (det är "happy hour" på O'Sullivans ikväll fast hela kvällen hehe). Men först kvällsmat, Kram!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback