Sommaren fortsätter

I tisdags med Lovisa, Free Cone Day!
 
Tuffaste onsdagen på länge igår...
 
Såååå detta behövdes igårkväll kan jag meddela
 
Med bästa tjejerna Reeta och Malin. Vi satt i Saint Germain utan jackor vid 22. TACK SOMMAR
 
Svenska högsommaren i Paris fortsätter. Senaste dagarna har det varit så otroligt varmt, och igår kom maxtemperaturen än så länge; 27 grader!? Förväntade inte riktigt mig högsommar i mitten av april hehe. Det är shorts, linne och solglasögon som gäller här. I tisdags efter skolan drog jag och Lovisa till Ben & Jerry's butik då det var Free Cone Day runtom i världen=Gratis glass! Vi kom dock vid en ganska dålig tid och allt som allt stod vi i kö i 45 min haha. Tog "Greek Style - Frozen Yoghurt" då jag inte smakat den innan, och herregud vad god den var. Avnjöt glassen i en mysig park med gassande sol.
 
Igår, onsdag ja... Mamman jobbade igår så det var flängande överallt, i 27 graders värme också! Råkade somna i väntan på lillkillen vid hans sista aktivitet för dagen hehe, var helt slutkörd. Tur att man har sköna vänner man kan möta upp efter man slutat och dricka vin hela kvällen! Ska snart cykla med barnen till skolan, sen frukost och plugga. Idag ska jag ta mig till crêperiet i Saint Germain, vårt standardställe, för att käka lunch med ett stort gäng, underbara Malin (på bild ovan) flyttar nämligen tillbaka till Sverige den här veckan... Oj vad jag kommer sakna henne! Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback