Kära Halmstad

Svensk fika med mor, far och farfar
Ännu mer fika hos bästa Sofia <3
Hemmagjord juice av mästarna av all juice - Sofia & Kevin
Väla med Sofia och Linnéa innan....
Tapas och vin i Lund hos Clara <3
Valborgsbrasa hos farfar!
Valborgskväll firades sedan hos Sofia och Kevin, Tim inkluderat! (Spel på gång på bilden, därav ställningen..)
Syster och hennes pojkvän David (han får inte klippa/raka sig innan september pga åtagande i en universitetsgrupp om ni funderar över hans långa hår och skägg) kom på besök! Utflykt i Steninge, klättra lite berg
Grillning i det fina vädret
 
En hel del bilder från min vecka hemma i älskade Halmstad. Fick umgås med bästa vännerna och familjen (alla utom kära bror tyvärr, honom får jag träffa i sommar). Blev tyvärr inget Lund över Valborg, får vänta tills nästa år då jag är student istället, men dock Lund för att hälsa på bästa Clara. Provet jag skrev gick toppen förresten!
 
Nu är jag tillbaka i Paris i alla fall! Landade med planet igårkväll, var helt slut så somnade tidigt. Idag drog skolan igång som vanligt, och efter det hade jag goe lunch med Lovisa och Lina, så skönt att träffas igen efter lovet. Familjen här har varit i New York över lovet, så de har köpt massa fina saker, bl.a. ett Monopol "New York Edition" som vi spelat hela eftermiddagen/kvällen. Kan inte riktigt förstå att jag bara har 5 veckor kvar här i underbara Paris. Men jag kommer definitivt njuta av varenda dag!
 
Imorgon kommer en utbytesstudent från USA, Berkley på 10 år som ska bo hos oss i 2 veckor! Han ska bo i lillkillens rum, och gå i skolan med honom. Lär bli roligt! Förutom faktumet att han kommer vara bättre på engelska än mig hehe... Nu ska jag dock påbörja sista säsongen av "Grey's Anatomy", råkade se en händelse på Facebook om vad som händer senare i säsong 11 så vågar egentligen inte titta... Kram!



Kommentarer
Postat av: Mariekexet

Ska inte ens yttra mig om hur avis jag är... Men ser helt/låter sååå fantastiskt! (Och glad att provet gick bra.)

Svar: Åh söt du är! Tack vännen :D
Hanna "Rococo" Nilsson

2015-05-09 @ 19:08:09
URL: http://mariekexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback