MEREL FYLLER (äntligen) 18!

Galette med skinka, ost och ägg, favorit!
Dagens födelsedagsbarn, Merel (ståendes då alltså).
Hennes familj hade förberett en MASSA gott!
Holländsk öl, söt med citron. Mycket god
Köpte en present till Merel på Lush, och fick samtidigt ett test på ansiktsrengöring. LUKTAR KARAMELL OCH POPCORN och den är fantastisk.
Senaste inköpte bikinis här i Paris hehe. Från Forever 21, Abercrombie&Fitch och H&M. Redo för sommaren i Halmstad! Favoriten från A&B högst upp, med höga bikinitrosor och apsnygg rygg.
 
I måndags träffade jag och Filip upp Lovisa och Mikaela vid parken Monceau för picknick i 28 graders värme (vi hittade som tur lite skugga). Åh vad jag älskar picknick i Paris. Igår var jag ensam hemma, så jag lagade min favorit, Galette mhmmmm. Idag var det röd dag, Kristi himmelsfärd, även här i Frankrike så jag tog mig till La Défense med Lina, Maria och Kajsa. Hittade den tredje bikinin i min Paris-samling (även om den var från H&M hehe), får nog dock bli min sista! Efter det tog vi oss till Maisons-Laffitte för att fira bästa Merel som fyller 18 år idag. Hennes familj körde från Holland hit, och bor på en super mysig camping. När vi kom fram bjöds det på massa olika tårtor som hennes mamma bakat, mums.
 
Jag kom hem för ett tag sedan, barnvakt ikväll! Vilket även beskriver de två kommande kvällarna. Japp, barnvakt torsdag, fredag och lördagskväll. Jag har i alla fall dagarna! Nu ska jag snart natta barnen, och själv äta lite kvällsmat. Kram
 



Kommentarer
Postat av: Mariekexet

Mmm frappes <3 <3 ASSÅ DINA BIKINIS, SÅ SNYGGA!!

Svar: ÅH JA, älskar Happy Hour idéen :D:D TACK VÄNNEN. Älskar bikinis hehehe <3
Hanna "Rococo" Nilsson

2015-05-20 @ 13:04:18
URL: http://mariekexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback